poniedziałek, 9 marca 2015

"A Sky Full Of Stars" - Coldplay



'Cause you're a sky
'Cause you're a sky full of stars
I'm gonna give you my heart
'Cause you're a sky
'Cause you're a sky full of stars
'Cause you light up the path

I don't care
Go on and tear me apart
I don't care if you do
'Cause in a sky
'Cause in a sky full of stars
I think I saw you

'Cause you're a sky
'Cause you're a sky full of stars
I wanna die in your arms
'Cause you get lighter
the more it gets dark
I'm gonna give you my heart


I don't care
Go on and tear me apart
I don't care if you do
'Cause in a sky
'Cause in a sky full of stars
I think I see you
I think I see you

So you're a sky
You're a sky full of stars
Such a heavenly view
You're such a heavenly view...





Ponieważ jesteś niebem
Ponieważ jesteś niebem pełnym gwiazd
Zamierzam dać Ci moje serce...
Ponieważ jesteś niebem
Ponieważ jesteś niebem pełnym gwiazd
...ponieważ oświetlasz ścieżkę

Nie dbam o to
Dalej, rozerwij mnie na strzępy
Nie dbam o to jeśli to robisz
Ponieważ w niebie
Ponieważ w niebie pełnym gwiazd
Chyba zobaczyłem Ciebie

Ponieważ jesteś niebem
Ponieważ jesteś niebem pełnym gwiazd
Chcę umrzeć w Twoich ramionach
Ponieważ stajesz się jaśniejsza
Tym bardziej, im bardziej się ściemnia
Zamierzam dać Ci moje serce

Nie dam o to
Dalej, rozerwij mnie na strzępy
Nie dbam o to jeśli to robisz
Ponieważ w niebie
Ponieważ w niebie pełnym gwiazd
Chyba widzę Ciebie
Chyba widzę Ciebie

Więc jesteś niebem
Jesteś niebem pełnym gwiazd
Cóż za boski widok
Jesteś boskim widokiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz